اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

«اپتیموس»، ربات انسان‌نمای تسلا، وارد فروشگاه‌های نیویورک شد + عکس

  • کد خبر: ۱۷۳۳۸۳
  • ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
«اپتیموس»، ربات انسان‌نمای تسلا، وارد فروشگاه‌های نیویورک شد + عکس
اولین نمایش «اپتیموس» (Optimus)، ربات تسلا، در فروشگاه‌های آمریکای شمالی آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - در اوایل این هفته، خبری منتشر شد که تسلا قصد دارد از نمایشگر‌های ربات اپتیموس در فروشگاه‌های آمریکای شمالی استفاده کند تا به عملکرد خرده‌فروشی‌هایش کمک کند.

به نظر می‌رسد تسلا فهمیده که ربات انسان‌نمایش در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها توجه زیادی را به خود جلب کرده است. برای مثال، به این صحنه در غرفه تسلا در نمایشگاه اخیر هوش مصنوعی در چین نگاه کنید:

«اپتیموس»، ربات اانسان‌نمای تسلا، وارد فروشگاه‌های نیویورک شد + عکس

تسلا سعی می‌کند از کنجکاوی مردم درباره رباتش بهره ببرد و بخشی از آن‌ها را به سمت وسایل نقلیه خود در فروشگاه‌ها هدایت کند.

به گفته منابع آگاه، فروشگاه‌های خرده‌فروشی این خودروساز در چین عملکرد بهتری در مقایسه با فروشگاه‌های آمریکای شمالی دارند. تام ژو، رئیس خودروسازی تسلا، مأموریت دارد تا بازار را با چین که قبلاً رهبری آن را بر عهده داشت، هم‌تراز کند. «تسلا بات» یکی از ابتکاراتی است که برای کمک به مشارکت مشتریان در فروشگاه‌ها انجام شده است.

پیش از این رونمایی از Cybertruck تأثیر مثبتی بر افزایش تقاضا برای سایر محصولات تسلا داشته است.

ربات تسلا در حال حاضر در فروشگاه‌های تسلا در آمریکای شمالی به نمایش گذاشته شده است. برای مثال، فروشگاه تسلا در منهتن نیویورک به تازگی یک ربات اپتیموس را به نمایش گذاشته است:

«اپتیموس»، ربات اانسان‌نمای تسلا، وارد فروشگاه‌های نیویورک شد + عکس

در نظر داشته باشید که ربات‌های استفاده‌شده در این فروشگاه‌ها یک نمونه اولیه از ربات تسلا نیست. آ‌ن‌ها فقط یک نمونه نمایشی هستند و نشان می‌دهند که تسلا در نظر دارد محصولش در آینده چگونه باشد.

تسلا اخیراً تصاویری از چند نمونه اولیه اپتیموس در آزمایشگاه‌های خود منتشر کرد، اما مشخص نیست این شرکت چه زمانی محصولش را به صورت تجاری عرضه می‌کند.

انتظار می‌رود این خودروساز ابتدا از این ربات به عنوان بخشی از عملیات تولید خود استفاده کند. تسلا قبلا گفته بود که قصد دارد «هزاران ربات انسان‌نما را در کارخانه‌های خود به کار بگیرد.»

اما در حال حاضر تسلا قصد دارد از نمونه‌های نمایشی این ربات برای تعامل با مشتریان خرده‌فروشی استفاده کند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->